martes, 18 de septiembre de 2007

EL GRUP DE CAPVESPRE


En Rafa, na Nena i en Josep. El grup dels capvespres per ara.
Som poquets però amb moltes ganes de progressar. Esperem que la promoció de l'activitat elevi les inscripcions als dos grups.

La sessió d'avui amb el grup dels capvespres ha estat, escalfament i refredament apart, organitzada sobre la base d'una tirada suau de 2 minuts de carrera i 1 de caminar. Hem acabat corrent 3 minuts sense pagar-ho excessivament. Era el primer dia. Tot arribarà.

Abdominals i molts estiraments, amb especial atenció a la zona de l'esquena, sensible tant per en Rafa com per na Nena. Dijous que ve més.

Deixeu comentaris. SLOWPEPE és el nick d'en Josep, per si encara no ho havieu descobert.

1 comentario:

Rafa Muñoz dijo...

M’agrada molt la filosofia en que està inspirada aquesta activitat. Per una persona com jo, que el seu primer esport va ser l’atletisme i que amb el pas del temps no ha fotut un brot, aquest sistema introduït per en Josep és ideal.
Si els meus abdominals i la meva esquena m’ho permeten continuaré compaginat aquesta activitat amb la natació.

Salut a tots!

Cumba