viernes, 1 de febrero de 2008

EL NOSTRE PUNT DE TROBADA

Compleixo amb el compromís assumit amb na Gemma al respecte de la renovació d'aquesta pàgina. He d'admetre que el tema estava una mica aturat. Segurament la manca de seguiment o de proves del mateix em va empènyer al desànim. Ara presento una nova proposta: aprofitant el darrer impuls que estem donant al grup de corredors, i mentres aquesta pàgina es demostri útil, penjarem cada setmana una entrada, normalment dimecres capvespre, amb la intenció de, per una banda, resumir el final de la setmana anterior i el començament de la present, convocant també amb prou antelació qualsevol event (normalment trobades) que estem planificant pel següent cap de setmana. D'altra banda, i donat que comencen a apareixer els entrenaments de dissabte o diumenge, l'entrada dels dimecres servirà per citar diferents corredors i corredores entre ells i elles, per tal de que aquests rodatges en solitari es puguin convertir en entrenaments en grup, millorant així l'aspecte social de la sessió i fent-la més bona de passar.

En qualsevol cas, us animo a que empreu la secció de comentaris, on només heu de punxar al final de cada entrada de text(on diu "comentarios" en color blau cel), per posar-hi el que vulgueu: cites per a entrenaments, relats dels mateixos amb les sensacions que us han deixat, dubtes que jo mateix us pugui resoldre, i, en definitiva, qualsevol cosa que us passi pel cap i cregueu que és digna de ser compartida.

En un altre ordre de coses, estem ja pensant en una sortida per al cap de setmana que ve, dissabte dia 9 al matí. Concretarem els detalls a la propera entrada, però segurament tornarem a les bones tradicions juntant camins i gastronomia matutina. Salut a tots.

9 comentarios:

Rafa Muñoz dijo...

Hola a tots i especialment a tu Josep!

Aquesta setmana a acabat d'una manera un poc nefasta per a mi, ja que la sobrecàrrega del disabte passat s'ha convertit en una lesió al genoll esquerra, amb una probable efectació de lligaments. i és una llàstima ja que me les sensacions fins ara eren molt bones.
Potser haurè de deballar una mica el ritme i pensar més en la mitja marató de muro que en el sub2 de Dènia (jo no soc un diessel com tu Josep, ja que la meva mecànica estùa una mica més acelerada però la carrosseria s'en resenteix).
Malgrat tot, esper tornar a correr a finals de la propera setmana i no em penso perdre la trobada gastronòmica del proper disabte.
Una barçada a tots.

Rafa

Gemma dijo...

Hola nois inauguro el marcador per quedar, a veure si algú s'anima.
Com que avui no podia qunedar, per aquells que encara no hagin fet els deures, tenia pensat anar demà matí a fer la ruta que vam fer un capvespre del camí de santa maria, ronda, camí de trepucó, i finalment ronda, per tornar a casa.

Aquesta volta la vam fer un dia per la nit i em va agradar molt. Tenia pensat sortir cap allà a les vuit del matí.

Si algú s'apunta o li va millor a una altra hora, que proposi.

Petons:

Gemma

Anónimo dijo...

He trobat aquestes dades sobre la 1/2 de Manacor:
http://ropits.com/cgi-bin/cal3.pl?Accio=Veure_info_cursa&LAN=0&ID=447

No les m'han confirmades


Nena

Anónimo dijo...

RAFA: Et volia telefonar aquest cap de setmana per veure si venies a fer 30 kilòmetres progressius però veig que..., és broma, volia saber com estaves. Ara ja ho sé.

GEMMA: A veure si trobes algú. Si no, pensa que la solitut del corredor de fons enforteix l'esperit. Ànims amb els deures de demà.

NENA: Vaig a l'enllaç de seguida. De totes formes tranquila, que queda molt de temps.

Gemma dijo...

Finalment he sortit a córrer amb na Shakira, més d'hora que l'altre dia, cosa que m'afavoreix perquè el sol em maxaca molt.

Quan ja estava super esgotada i ja havia fet la volta prevista, he mirat el rellotge amb pànic de que s'hagués autrat com l'altre dia, i efectivament: 35 minuts!!! com és possible? mare meva no sé si seré capaç d'acabar.

He decidit anar fins la pista d'atletisme donat que de fet nosaltres vam començar allà la nostra volta, he anat, he fet una volta i encara he hagut d'enredar un poc més, encara em faltàven 10 minuts, què llarga que és una hora!!!!

El cert és que tot i l'hora és inevitable en aquest poble de déu no trobar-te ningú conegut, i clar no serà a primera hora quan el meu estil no és si cap tan patós i surto amb l'alè i l'empenta de casa. No, me'ls trobo quan ja estic a punt d'acabar i amb el meu to vermellós tirant a granate, que no hi ha manera de fardar, que surto a fer una mica d'esport sa, no, al contrari em troben a punt de treure el fetge per la boca. No sé si deuen pensar si és millor la enfermetat o el remei.

La qüestió es que quan estava apunt d'acabar, faltaven 10 minuts m'he trobat a na Marian, una companya de feina que l'havía convençut per venir-ho a provar dimarts a la pista amb naltros, no sé si no haurà estat contraproduent que me la trobés i s'haurà acollonit ja del tot, perquè segur que fèia veritable por i ja sabeu de què parlo.

Marian aquestes paraules te les dedico, si arribes a venir dimarts te les mostraré i si no quedaran pel record dels deures.

La sensació d'haver acabat però em donarà ales i m'acompanyarà tota la setmana, aquella sensació de ¡mare meva és impossible acabar!, als 35 minuts. I finalemnt fer-ho, (i sense treure el fetge :-).

Gràcies Josep per iniciar-me en aquesta pràctica, de tot cor, ah! i avui me n'he recordat al final de fer els estiraments i tot!!!

Petons:

Gemma

Rafa Muñoz dijo...

Veig que no soc l'unic que escriu en aquesta secció (a part del sr. pepelento)...

GEMMA: Estic impressionat de la moral i l'empenta que tens. Jo fa uns quants dies que no faig els deures. El teu estil narratiu és de lo milloret que hi ha, fins hi tot em costava alenar imaginant el teu recorregut. Esper que na Marian s'animi finalment a venir amb tots noltros.

JOSEP: Crec que tenc un lligament del gonoll esquerre una mica fotut. Estic esperant que em donim hora amb el traumatòleg. Demà aniré a nedar per lliure ja que em costa molt caminar. També tinc algunes molèsties al genoll endret. Haurè de pendre'm les coses amb una mica de calma i, pot ser, incloure alguns exercicis específics per a la musculació de les cames.

Una abraçada a tots.

Rafa

Anónimo dijo...

GEMMA: Visca l'educació esportiva!!! Veus com no era tan difícil. Bé, dissabte vinent, que serà una miqueta més llarg, se't farà més curt, que fem trobada!

Estic orgullós de tu, per aquest entrenament i per la conversa sobre les reformes a la pista amb en Francesc: el vas deixar alucinat amb la teva defensa del fet correril (ell no sabia que ja ets una runner amb totes les lletres).

Felicitats, doncs, per la teva perseverància. Ets un exemple.

Anónimo dijo...

RAFA: Te m'has colat entre na Gemma i la meva resposta anterior. Veig que estàs amb problemes dels que no cal menystenir. Em resulta extrany que tu, sense sobrepès, els pateixis, i jo, que sóc com un elefant de la sabana estigui fresc com un passarell, havent entrenat igual. Començo a pensar que sóc un toro des del punt de vista muscular, i que tú hauràs de fer una feineta específica de reforç estructural a nivell de bíceps i tríceps femoral. Ja en xerrarem, però tranquil que el remei existeix.

Anónimo dijo...

I ara es fa servir la Web, collons!