miércoles, 16 de enero de 2008

TORNEM A TROBAR-NOS


Aquest dissabte, a les 8:30 del matí, a l'aparcament del poli és la convocatòria. Farem un rodatge suau per camí rural (possiblement el camí vell d'Alaior o el camí de cavalls entre Es Grau i Favàritx, ja en xerrarem).
La gastronomia l'aparcarem per millor ocasió. Jo us duré un aquarius i arreando.

Espero confirmacions. No em feu venir des de Fornells per no trobar ningú, per favor.

Rafa: una vegada haguem acabat l'horeta de rodatge ens en toca mitja més a tú i a mi...

Salut

3 comentarios:

Rafa Muñoz dijo...

Hola Josep,
De casa meva confirmem la presència d'un (o na Sandra o Jo), tot depen de com s'aixequi na Sandra...

Ens veurem dissabte,

Rafa

Anónimo dijo...

Pensa que a tú et toquen 95 min. de rodatge progressiu...

Rafa Muñoz dijo...

Josep,
Et confirm la meva assistència.
Després anirem a berenar, no?...