sábado, 1 de diciembre de 2007

ENTRENAMENT LLARG

La trobada de dissabte a les 9 s'ha convertit en un bon entrenament llarg. Tres passatgers a l'autobús, en Miquel Pérez (llinatge per haver-hi més miquels), en Rafa i en Josep. Rodatge còmode pels camins de Llucmaçanes, estirant fins a la carretera de Sant Lluís a Binibeca. A ritme constant, i acabant una miqueta més alegres del compte. Estiraments al gimnàs i cap a casa. Bones sensacions per tots tres, molt recomanable. Aquí en teniu els detalls numèrics:

DISTÀNCIA: 16 KM

TEMPS: 1:46:20

RITME PER KM: 6'39"


Un gran entrenament, sí senyor. Repetirem.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Perfecte!
Pots comptar amb jo.

Anónimo dijo...

Perfecte!
Pots comptar amb jo.

Anónimo dijo...

Perfecte!
Pots comptar amb jo.

Rafa Muñoz dijo...

Pel que sembla el meu ordinador diu les coses per triplicat...

Quant a l'entrenament d'aquest matí, cal dir que m'ho he passat molt bé. I que m'he quedat sorprés del canvi de ritme d'en Miquel, que devia estar una mica fart de correr al ritme d'SLOW PEPE, je je je.

Anónimo dijo...

Eren les ganes d'acabar, segur.